streda 20. marca 2013

Vagabond Shoes ^^

Takže nedávno sme boli so sestričkou a kamarátkou v Prahe :) Chcela som si kúpiť nejaké nové topánky a narazili sme na

Vagabond Shoes :)                           ( http://www.vagabond.com/ )

hneď sme išli dnu pretože baby ho už narozdiel odo mňa poznali :P A hneď ako som tam vošla som sa do niektorých kúskov zamilovala *_* Následne som si skúšala asi desiatky párov pretože som si nevedela. buď vybrať. alebo som si musela stále skúšať iné veľkosti pretože my sedeli vždy iné :/ trocha ma to už začínalo štvať.....no napokon, už takmer pred odchodom, som našla tie PRAVÉ ! :D
a že prečo som si ich neskúsila hneď ?
no lebo si ich zobrala aj kamarátka a nechcela som opakovať... ale nedalo sa im naozaj odolať...
Sú naprosto úžasné a nosím ich stále ,maxi pohodlné a ani by vás nenapadlo že sa dajú použiť ku toľkým outfitom  ;)
stali sa mojou ozajstnou srdcovkou ;) toto sú ony :









































A tu máte nejaké ďalšie Vagabond kúsky ;) ktoré však bohužiaľ ja nevlastním :D to je len tak aby ste mali predstavu o ich výrobkoch :




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára