streda 17. apríla 2013

moje GOSH štetce :)

Na začiatok by som chcela upozorniť ,že ako pri množstve iných vecí je dôležité aj trošku investovať do kvality. Ak sa rozhodnete používať na líčenie nejaké štetce, tak vám musia aj určitú dobu vydržať a práve preto si treba rozmyslieť aké kúpite. :) Nemyslím si, že by ste chceli aby vás na tvári škrabali, vypadali im postupne štetinky alebo strácali tvar. To veru nie :/ Tak si pred kúpou radšej prečítajte pár recenzií a zvážte to ;)

Ja osobne mám všetky od GOSHu .Teda takmer všetky  ktoré pravidelne používam :) Nieje ich veľa ale stačia na všetko čo potrebujem. Takže ja mám 4 :) nedávno som jeden stratila :(  

- mám ich už dlho niektoré možno aj 3 roky ale stále všetko funguje jak má ;) :D
aj keď priznávam že z toho na lícenku mi z neznámych príčin vypadávajú štetinky :/  ale našťastie stále funguje :D myslím.... (ale uvažujem nad kúpou novej .... možno takej istej :D )



Poďme ich teda trošku ešte jednotlivo rozobrať:

GOSH 300 (na ich stánke ho už nemôžem nájsť)


Veľký mäkký štetec na nanesenie púdru.   Veľmi mäkký a príjemný k pokožke - štetec na nanesienie púdru pre profesionálny vzhľad pleti. Štetec je vyrobený z prvotriednej ovčej vlny, zo 100% prírodných vlákien, je vhodný na aplikáciu kompaktného alebo sypkého púdru.

môj názor : častejšie požívam na púder hubku, je praktickejšia pretože ju môžem mať v púdri ale ak nepotrebujem také množstvo púdru tak určite použijem štetec , ktorý ak viete dobre používať , výborne aplikuje púder pre prirodzený vzhľad ;)

GOSH 324


Chcete, aby váš make-up vyzeral dokonale? Potom si svoj GOSH make-up aplikujte pomocou tohto Hypoalergénneho štetca na make-up. Vyrobený z nylonových vlákien. 100% syntetický. Vhodný pre rovnomerné nanesenie make-upu. Pre dosiahnutie perfektného vzhľadu pleti si make-up aplikujte od koreňa nosa k lícam a do strán.

môj názor : tak tento mám rok a používam ho naozaj každé ráno na aplikáciu makeupu a nemám ku nemu čo dodať :) fakt som spokojná :P akurát by som ho mohla už konečne vyčistiť :D

GOSH 316


Vyrobený z prvotriednej ovčej vlny. 100% prírodných vlákien. Štetec je ideálny na nanesenie farby na líčka, slnečného či guľôčkového púdru.

môj názor: tak tento mám už aspoň dva roky a používam ho niekoľko krát denne :P ale ako som už spomínala štetinky vypadávajú ale neviem prečo keď z ostatných nie -_- takže tak .... inak je fajn :P

GOSH 340


Štetec na očné tiene - rovný,vyrobený zo štetín poníka. 100% prírodných vlákien prvotriednej kvality. Štetec je vhodný na aplikáciu a rozpracovanie očných tieňov.

môj názor: tento nepoužívam až tak pravidelne lebo tiene si vždy nedávam jedine také basic podklady :) ale určite ho používam keď si nanášam tmavšie tiene do vonkajšieho kútika oka a na kontúrovanie .


TAK to boli zatiaľ všetky moje úlovky od GOSHU :P dúfam že časom pribudnú ^^ :D hih







6 komentárov:

  1. Čo sa GOSH-u týka, majú mnoho skvelích vecí. :) Aj štetce, ale najmä milujem ich prípravok (netuším či ich už je viac), do vlasov, ktorý ich úplne vyživý, dodá im lesk sú zdravé a nádherne voňajú ^_^ ďalej majú najlepšie lesky na pery aké poznám, nepredbehol ich ani Lancôm, ktorý taktiež milujem. Majú aj fajn maskary, ibaže riasy potom nie su také WOW, ako po Hypnôse Doll Eyes, skôr sú len veľmi prirodzene zvýraznené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ako sa volá ten prípravok ? :) ten by som vyskúšala :P a lesky a maskary som od GOSHu neskúšala :) maskary mám zatiaľ vždy z Max Factoru a nemám nejak odvahu skúsiť inú :D :) a Lancôm ma perfektný podklad a makeup :)

      Odstrániť
    2. GOSH Professional Hair Care- Argan Oil :) Oranžovo-čierna fľaštička :) Dáva sa to buď do končekov vlhkých vlasov, no raz za čas, keď už na vlasoch vidno že su poničené a bez objemu sa raz-dva zregenerujú, keď si to včešeš od korienkov po končeky, necháš pôsobiť a naozaj dôkladne umyješ ;) pre istotu aj 2x :P Je to fakt super vec, argánové oleje sú dobré aj na pokožku :) ..a ak sa smiem spýtať, aké prípravky do vlasov používaš ty? :D ..to áno, make-up čo ani po 24 hodinách nenecháva oranžové škvrny :)

      Odstrániť
    3. http://www.fann.sk/krasa-a-styl/detail/gosh-hair-care/ -takže je ich viac! :D :D je tam aj ten olej, aj kopa iních vecí, GOSH pre vlasy :)

      Odstrániť
  2. no super veľmi pekne ďakujem za radu :P určite si to pôjdem pozrieť a skúsim to :) no ja na vlasy ani nič také všeličo som skúšala ale nič mi nevydržalo dlho lebo som nevidela moc rozdiel :P akurát tak od Garnieru Fructis šampón a Elseve kondicionér na zničené končeky :) ale žiaden efekt to nemá mám taký dojem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten posledny stetcek GOSH 340 je vhodny skor na aplikaciu ocneho tiena na cele pohyblive viecko. Je naozaj skvely, vlastnim ich 2 kusy. Na tmavsie tiene do kutika oka a vykreslenie nadocnicoveho obluka je vyborny okruhly kratky stetec, akoby v tvare zastruhanej ceruzky. Tiez mam 2 kusy a naozaj fantasticky sa s nim pracuje. Na roztienovanie su vyborne takzvane blending stetce, ale taky zial gosh nema, aspon som ho nikde neobjavila. Je to vyborny pomocnik pri dymovom liceni.

    OdpovedaťOdstrániť