pondelok 18. marca 2013

my thoughts...


Ľudia moji , trošku som premýšľala...
(nebojte sa, prežila som) :D
Ale naozaj ma rozčuľujú niektoré veci takže len vás prosím prečítajte si to a trošku sa nad tým zamyslite a zistíte že to tak bohužiaľ naozaj je :/
.....
Všetci chcú byť čo najkrajší .... Ale keď uvidia niekoho pekného, upraveného tak je to väčšinou určite    namyslený/á krava.
Všetci by chceli byť úspešní.... No úspešným závidia a neprajú im .
Chcú byť bohatí ! .... Ale úplne neznášajú každého kto má viac peňazí a určite to získal podvodom !! 
Nechcú aby ich ohovárali .....  Ale ohovárajú koho sa len dá...
A nezabudnite ak je niekto pekný a úspešný tak určite všetci vieme ako si to vybojoval -_- hlavne dievčatá samozrejme .....


......


Ale viem že som neprišla na nič prevratné veď už dávno bolo povedané že :

Len dve veci sú nekonečnéVesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý. (Albert Einstein)


niečo z textu:
Typická vlastnosť Slovákov je ohovárať druhých,
majú komplexy menej cennosti z úspechu druhých.
......
Prečo ste takí zlomyseľní a tak zákerní???
Prečo keď sa niekomu darí tak ste neprajní???
Súdite druhých pri tom vy ste ešte horší.
.....



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára