štvrtok 21. februára 2013

Moja karnevalová maska 2013 (My mask Red Riding Hood )

for English version open whole article ( below ) 
- moja maska
-kde zohnať masku
-iné masky kmarátov

Predstavujem vám ČERVENÚ ČIAPOČKU v mojom podaní ako som sľúbila v predchádzajúcom článku.




Pýtate sa kde som zobrala taký užasný kostým ? 
no to je jednoduché .... Ani by ste neverili ako ľahko. Požičovňa predsa ;) a z vlastnej skúsenosti vám môžem odporučiť túto : .masky.sk som si istá že v širokom výbere masiek ktoré ponúkajú si nájdete to pravé aj vy ! ;) je to požičovňa a obchod v jednom čiže všetky doplnky si môžte dokúpiť . Okrem iného tam nájdete aj parochne. Požičovňa sa nachádza v Bratislave.

ENGLISH VERSION (open whole article ) (see more information) (under photos)
Ďalej je tu zopár fotiek aj s ostatnými :) (daj zobraziť viac! )

 Napríklad tu som s mojím frajerom, ktorý bol môj ochranca polovník ;) A moja staršia sestra Simonka ktorá bola Corpse Bride :P Mŕtva nevesta z rozprávky Tima Burtona.





A tu sme celá partia : (Cruela Devil , Minnie, Policajtka )
4




Ták čo poviete ? určite sa už neviete dočkať budúceho roku aby ste si to aj vy užili. :)
P.S : Dúfam že som vás aspoň trošku namotivovala . ;)

ENGLISH VERSION 

On the first picture you can see my mask :) i had it this year on carnival party :) I was like
Red Riding Hood :D So what do you say ? Was it good ? :)
I have sad information i don´t know where you can get mask like this one in your country but i´m quite sure that you will google it on your own ;) In other photos are with me my friends my older sister Simona was Corpse Bride by  Tim Burton .. And my boyfriend was my Huntsman ;) (how great i don´t need to be afraid of wolf now) and my other friends were : Cruela Devile, Minnie and Policegirl. :)
So I hope you like it and you get some inspiration ;) thx for reading

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára