nedeľa 21. apríla 2013

BLOG 2 mesiace ! :)

Dnes sú to dva mesiace od založenia blogu :)
A myslím že naozaj úspešné 2 mesiace :P som veľmi rada že som s blogom začala a že pokračujem :) dúfam že ma to tak ľahko neprejde a budem mať stále nové nápady ... a že sa budem zlepšovať :)
takže tu sú nejaké fakty :P

Od založenia :
bol blog navštívený 6130 krát !! :O
je tu 54 článkov :)
23 komentárov :P
Publikum :
Slovensko
5343
Spojené štáty
223
Rusko
103
Nemecko
83
Česká republika
72
Rakúsko
49
Spojené kráľovstvo
33
Ukrajina
21
Fínsko
6
Taliansko
4

čo sa týka FB stránky tiež mám veľkú radosť :) !
140 fanúšikov ^^  
Countries?
129
Slovensko
3
Spojené kráľovstvo
2
Spojené štáty americké
1
Česká republika
1
Alžírsko
1
Brazília
1
Faerské ostrovy
61 ľudí navštívilo FB stránku viac ako 25 krát ! :)


Tieto prvé 2 mesiace teda považujem za naozaj úspešné a som veľmi rada za každú jednu návštevu môjho blogu :) Ďakujem
Large
Large

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára