utorok 23. apríla 2013

Každý má nádej x_X :D

Práve som zažila sklamanie :/ :D
... už dlhšie sledujem jednu krásnu (myslím) ruskú modelku Alenu Shishkovu :)
Je fakt nádherná https://www.facebook.com/missalenashishkova. Dobre... myslela som si že má botox :P ale inak som žila v omyle, že musela byť vždy tááák strašne nádherná :D
A teraz som uvidela fotky , ktoré sú dôkazom že aj ona je bežný smrteľník :D ( o čom som doteraz pochybovala)
Áno bola pekná aj vtedy ale tak teraz je neskutočná *_*
Ale tým som vám len chcela oznámiť že dievčatá nezúfajme !! :D
Aj zázraky sa dejú (aj keď bohužiaľ v tomto prípade to bude asi skôr šikovná práca plastických chirurgov )
V celom článku aj premena Megan Fox . 

Ďalšia meľmi známa MEGA NÁDHERNÁ žena Megan Fox :P 
ktorá bola taktiež aj v minulosti pekná ale tak teraz je to už trošku o inom :D
Asi všetci vieme aká je teraz dokonalá -_- :D Tak tu máte tiež pár fotiek na porovnanie :P 
a možno aj zlepšenie náladičky (antidepresívum) teda tie aktuálne fotky sú už tak akurát na depresiu ale nevadí radšej si z nich vezmime MOTIVÁCIU ! ;) pretože dnes vám už zjavne dokážu pomôcť asi s hociakým komplexom  :D

PRED :

Megan Fox

Megan Fox

Megan Fox

Megan Fox

TERAZ :

 ♥ ♥ ♥ ♥








3 komentáre:

  1. Mňa by zaujímalo kde najradšej a najčastejške nakupuješ :) značky, obchody.. :)

    -Laura

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oki oki :P Ďakujem za nápad určite ho zrealizujem :)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť