nedeľa 11. mája 2014

What-I-wear #8














Ahojte tak dnes tu mám pre vás ďalší outfit :) Mohli ste ho vidieť aj na --> tejto facebookovej stránke :)
 Boli tam aj pozitívne ohlasy ale aj trošku kritiky za tie kombinácie .. :D  napr. že bodky a kvetinky nemôžem spojiť O.o alebo že tie nohavice a topánky ku sebe nesedia -_-


Ja osobne som sa veľmi tešila z tohto outfitu a cítila som sa tak svieža šťastná a plná energie... a naozaj som sa sústredila aj na detaily :P Dovtedy ma ani nenapadlo ako pekne sa dá spojiť červená modrá a zelená :P hmm 100 ľudí 100 chutí . Ale keď sa mne niečo páči nikoho kritika to veru nezmení  :D


- svetrík Mango

- tielko H&M

- nohavice Zara

- topánky Forever 21


 Tak čo poviete ako sa vám to páči ? či nepáči ? :P





3 komentáre:

  1. Ahoj,máš krásny blog. Chcela som sa ta spytat či ešte plánuješ pridávať prispevky. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano rozmyslam ze v blízkej budúcnosti začnem znovu :))

      Odstrániť